پروژه ها

پروژه رزاس سبز

لوکیشن :

فردیس.فلکه چهارم.خیابان چهلم.بنبست قائم

 

مشخصات

متراژ زمین۱۵۴ مترمربعجهت ملکشمالی
متراژ کل۶۰۵.۵ مترمربعتعداد طبقات۴
متراژ مفید۵۰۰ مترمربعتعداد واحد۴  واحد

 

 

ویژگها:

اپارتمان رزاس سبز در قسمت شمال کوچه قرار دارد و دارایی موقعیتی دونبش که درهر لحظه ای روز از هر جهت در نور افتاب غرق میباشد.

که ما سعی  داریم با معماری مدرن برگرفته از تکنولوژی و تاریخچه ای معماری ایرانی تمای نقاط خانه را از نور طبیعی افتاب دریغ  نکنیم که به پنجره های بصورت قدی در پذیرایی اشپزخانه و اتاق خواب ها پرداخته ایم.

و این پروژه نسبت به موقعیت فوق العاده ای که دارد سعی داریم که از درخت و درختچه های در تراس و نما ودر راه پله و حیاط استفاده کنیم تا دراین شرایط تراکم جمعیت و کمبود فضای سبز عمومی بتوانیم حس طراوت وسرسبزی وسرزندگی را در نمای داخلی و بیرونی و درمحله به ارمغان بیاوریم

و با توجه به این ویژگی ها اسم اپارتمان را **رزاس سبز** انتخاب کردیم.

رزاس سبز ساختمانی داری ۴ طبقه ای ۴ واحدی میباشد که در هر طبقه یک واحد ۱۰۰ متری مجزا با ۲خوابه مستر (کودک و والدین) که اتاق والدین خودش داری اتاق لباس (کلوزت روم) مجزا میباشد که در این اتاق  کمد لباس ها و ماشین لباسشوئی و حمام نیز قرار دارد تا مکانی مختص لباس ها داشته باشید و دیگر لباسشوی درفضای بی ربط و عمومی یعنی اشپزخانه قرار نگیرد.

داری ۲ اشپزخانه میباشد که یکی مطبخ و لاندری میباشد که این مطبخ ریشه ای باستانی در معماری و فرهنگ ایران دارد.

داری تراس گاردن (بالکون سبز) با مساحت ۴ مترمربع در ۲ تا از واحد ها که با گلکاری و درختکاری در این تراس ها بتوانید اوقات فراغت و حس یک حیاط  اندرونی خانه های ویلایی قدیمی را حس کنید.

و نسبت به سلیقه های متنوع ایرانی ۲ واحد دیگر را تراس اجرا نکردیم و پذیرایی مربع به متراژ ۳۲ متر مربع طراحی کردیم تا پزیرایی خوش نقشه و غرق نور از ۲ جهت داشته باشین.

دسترسی:

با توجه به موقعیت مکانی راحت و اسان به...

مترو کرج ۱۲ کیلومتر و ۳۰ دقیقه با تراقیک

مترو ازادی ۳۹ کیلومتر و ۱ ساعت با ترافیک

بیمارستان شهید سلیمانی فردیس ۷ کیلومتر و ۱۳ دقیقه با ترافیک